Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorObydiennova, Tetiana-
dc.contributor.authorLiskov, Ihor-
dc.contributor.authorDehoieva, Yuliа-
dc.date.accessioned2023-10-26T06:58:39Z-
dc.date.available2023-10-26T06:58:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7937-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UA
dc.titlePRACTICAL APPROACHES TO THE MANAGEMENT OF MARKETING ACTIVITIES OF THE ENTERPRISEuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка-тез-доповідей-1-1-311-314.pdf200,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.