Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКононов, О.І.-
dc.date.accessioned2023-10-13T08:44:00Z-
dc.date.available2023-10-13T08:44:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7595-
dc.descriptionЗбірник тез доповідей науково-педагогічних працівників та аспірантів LV конференції Української інженерно-педагогічної академії, НН ХТЕІ УІПА (м. Харків, 16-17 травня 2022 р.): за заг. ред. Г.С. Грінченко; Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2022. – 45 с.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UA
dc.titleАРГУМЕНТИ ЩОДО ВПЛИВУ МАРКЕТИНГУ ДОВІРИ НА КАПІТАЛІЗАЦІЮ КОМПАНІЙuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volume-3-collection-of-May-abstracts-2022abstracts-2022-24.pdf257,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.