Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorObydiennova, T.-
dc.contributor.authorMalik, S.-
dc.date.accessioned2022-08-22T06:25:06Z-
dc.date.available2022-08-22T06:25:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationObydiennova T. Marketing approach in personnel management / T. Obydiennova, S. Malik / Наука. Інновації. Якість : матеріали Нац. наук.-практ. форуму (9-10 серп. 2022 р). – Харків, 2022. – С. 80-82.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7168-
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleMARKETING APPROACH IN PERSONNEL MANAGEMENTuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_матеріалів_форуму-51-94-31-33.pdf188,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.