Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6325
Название: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ПРИ РОБОТІ КРАНОВИХ ХОДОВИХ КОЛІС С ЕЛАСТИЧНИМИ ВСТАВКАМИ
Experimental investigations of dynamic loads in the process of operating the crane running wheel with an elastic insert
Авторы: Фідровська, Н.М.
Слєпужніков, Є.Д.
Перевозник, І.А.
Fidrovska N.
Slepugnikov E.
Perevoznik I.
Ключевые слова: running wheel
dynamic loads
movement mechanism
elastic insert
load truck
experimental studies
колесо ходовое
динамические нагрузки
механизм передвижения
эластичная вставка
грузовая тележка
экспериментальные исследования
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Фідровська Н. М. Експериментальні дослідження динамічних навантажень при роботі кранових ходових коліс с еластичними вставками / Н. М. Фідровська, Є. Д Слєпужніков, І. А. Перевозник // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 25. - С. 28-37.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто експериментальні дослідження динамічних зусиль, які виникають при пересуванні вантажного візка мостового крана Кранові колеса являються найбільш швидко зношуваним елементом крана. Зменшення їх довговічності приводе до збільшення витрат на ремонт і простоїв крана. Тому, підвищення довговічності кранових ходових коліс являється актуальною задачею сучасного кранобудування. Всі конструкції ходових коліс досить жорсткі і не сприймають поштовхи і перекоси виникаючі при відхиленні рейкового шляху від рекомендованих значень і приводять до значного зносу реборд і рейок. Для порівняння буди вибрані суцільні ходові колеса двохребордні з циліндричним ободом, які застосовуються практично на всіх мостових кранах і колеса нової конструкції, які складаються з трьох шарів і мають еластичну вставку, яка виготовлена із спеціальної гуми. Для перевірки отриманих раніше теоретичних даних був проведений експеримент на мостовому крані вантажопідйомністю 5 т., прогоном 22,5 м., висотою підйому 8 м., режимом роботи 7 К. Дослідження вібраційного стану проводилось на балці крану по середині прольоту, на осі веденого колеса візка крану з еластичною вставкою та на осі приводного колеса візка крану звичайної конструкції. Аналіз отриманих рішень показав, що при застосуванні ходового колеса з еластичною вставкою динамічні фактори при пересуванні вантажного візка зменшуються. Проведено аналіз закономірності формування вібраційних ознак в різних точках конструкції мостового крана. Запропонована конструкція і методика розрахунку ходового колеса з еластичною вставкою дозволяє підвищити його експлуатаційну надійність.
The article considers an experimental investigation of dynamic loads which occur while moving the travelling crane truck. Crane wheels are the elements which are mostly prone to wear off. Decrease in their durability leads to the increase of expenditures on maintenance and downtime. Therefore, the increase in durability of crane wheels is a topical issue of contemporary cranebuilding. All running wheels constructions are rigid enough to resist shocks and distortions caused by deviations of the rail track from the recommended values and lead to significant wear and tear of the flanges and rails. For comparison, we chose solid two-ribbed running wheels with a cylindrical rim, which are used on almost all travelling cranes and wheels of the new design, consisting of three layers and having an elastic insert, which is made of special rubber. To check the theoretical data obtained earlier, an experiment was carried out on an overhead travelling crane with a capacity of 5 tons, span of 22.5 m, lifting height of 8 m, and operating mode 7 K. The study of the vibration state was carried out on a beam in the middle of the span, on the axle of the driven wheel of the crane truck and on the axle of the drive wheel of the crane of conventional design. The analysis of the received results showed that when using a running wheel with an elastic insert the dynamic factors when moving a load truck decrease. The analysis of the regularities of vibration signs formation in different points of the travelling crane construction was conducted. The proposed design and calculation procedure of the running wheel with an elastic insert allows increasing its operational reliability.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6325
Располагается в коллекциях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
227-Article Text-430-1-10-20200723.pdf485,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.