Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6323
Название: | ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ПАРАМЕТРІВ ГІДРОМЕХАНІЧНОГО ЕЛЕМЕНТУ ГАСИТЕЛЯ КОЛИВАНЬ Determination of rational parameters of hydromechanical element of oscillation |
Авторы: | Подоляк, О. С. Хорошилов, О.М. Podolyak O. Khoroshilov O. |
Ключевые слова: | damper damping element rotation angle movable piston element демпфувальний елемент гасителя кут повороту рухомий елемент поршня |
Дата публикации: | 2020 |
Библиографическое описание: | Подоляк О. С. Визначення раціональних параметрів гідромеханічного елементу гасителя коливань / О. С. Подоляк, О. М. Хорошилов // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 25. - С. 14-21. |
Краткий осмотр (реферат): | В статті представлена методика розрахунку основних параметрів гідромеханічного елементу гасителя коливань, яка дозволяє реалізувати раціональний закон зміни сили опру гасителя і часу зростання зусилля в вантажних канатах в залежності від ваги вантажу.
Раціональну регресивну характеристику демпфувального елементу гасителя було реалізовано шляхом підбирання площі поперечних перетинів дросельних отворів. Для цього було знайдено силу місцевого опору цих отворів. Аналітично отримані залежності коефіцієнту демпфування від кута повороту рухомого елемента поршня відносно нерухомого (кута перекриття дроселів) при діаметрі дросельних отворів 14 мм.
Для реалізації закону зміни сили опору запропоновано криволінійну напрямну канавку, виконану на робочій поверхні гідроциліндра гасителя, довжина якої відповідає ходу штока. Профіль канавки забезпечує необхідний рівень коефіцієнта опору демпферного елемента в залежності від поступального переміщення штока з поршнем, яке залежить від ваги вантажу. Отже в кожній точці ходу штока з поршнем канавка повинна ставити значення опору, яке відповідає заданому закону.
Відповідно до цього, а також з урахуванням раціонально обраних параметрів побудовано профіль криволінійної напрямної канавки графоаналітичним методом. Так аналітично визначено залежність коефіцієнта опору демпферного елементу від кута перекриття дросельних отворів і відстані, пройденої штоком в залежності від ваги вантажу. Потім ми перенесли проекції кута перекриття ф на проекції відстаней, пройдених штоком. В результаті перетину проекційних ліній отримано точки, які визначають кривизну напрямної канавки. Отриману криву описано математичною залежністю методом найменших квадратів. The paper presents the method of calculating the basic parameters of the hydromechanical element of the vibration of the oscillation, which allows realizing the rational law of changes in the Force Opru Gaser and time of growth of efforts in freight ropes, depending on the weight of the cargo. A rational regression characteristic of the damping element of the gaser was realized by summing up the area of the cross sections of throttle holes. For this was found the strength of local resistance of these holes. Dependences of damping coefficient on the angle of rotation of the movable element of the piston in relation to the fixed one (angle of overlap of inductors) with diameter of throttle openings were analytically derived. To implement the law of the resistance force change the authors a curved guide groove, made on the working surface of the hydraulic cylinder, the length of which corresponds to the stroke of the rod. Groove profile provides the necessary level of resistance of the damper element, depending on the progressive movement of the rod with a piston, which depends on the weight of the cargo. So at each resistance that corresponds to the given law. In accordance with this, as well as taking into account the rational selected parameters, a curved guide groove profile was built using a graphical and analytical method. So the dependence of the resistance coefficient of the damper element on the corner of the overlap of the throttle holes and distances passed by the rod depending on the weight of the cargo was analytically substantiated. Then we moved the projection of the overlapping corner ф to the projection of distances passed by Rod. As a result of the intersection of projection lines, points that define the curvature guide groove were obtained. The resulting curve is described by the mathematical dependence method of the least squares. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6323 |
Располагается в коллекциях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
225-Article Text-428-1-10-20200723.pdf | 356,61 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.