Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6282
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Briukhanova, Nataliia | - |
dc.contributor.author | Bozhko, Nataliia | - |
dc.contributor.author | Korolova, Nataliia | - |
dc.contributor.author | Koeberlein-Kerler, Juergen | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-10T07:37:02Z | - |
dc.date.available | 2019-12-10T07:37:02Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6282 | - |
dc.description.abstract | This article analysis the possibilities of using an interdisciplinary approach and develops content’s for professional training of future engineer-teachers in higher education institutions and skilled workers in the system of vocational education. The interdisciplinary approach will be considered from a scientific and practical point of view. Characteristic designs based on an interdisciplinary approach describes activities of an engineerteacher, the opportunities, potential and their design competencies. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | Interdisciplinary | uk_UA |
dc.subject | Interdisciplinary approach | uk_UA |
dc.subject | Design activities | uk_UA |
dc.subject | Design competence | uk_UA |
dc.subject | Professional education | uk_UA |
dc.subject | Engineer-teacher | uk_UA |
dc.title | The scientific and practical aspects of interdisciplinary research in engineering pedagogy | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези співробітників та викладачів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
741-Artikeltext-2428-1-10-20191129.pdf | 351,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.