Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBriukhanova, Nataliia-
dc.contributor.authorBozhko, Nataliia-
dc.contributor.authorKorolova, Nataliia-
dc.contributor.authorKoeberlein-Kerler, Juergen-
dc.date.accessioned2019-12-10T07:37:02Z-
dc.date.available2019-12-10T07:37:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6282-
dc.description.abstractThis article analysis the possibilities of using an interdisciplinary approach and develops content’s for professional training of future engineer-teachers in higher education institutions and skilled workers in the system of vocational education. The interdisciplinary approach will be considered from a scientific and practical point of view. Characteristic designs based on an interdisciplinary approach describes activities of an engineerteacher, the opportunities, potential and their design competencies.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectInterdisciplinaryuk_UA
dc.subjectInterdisciplinary approachuk_UA
dc.subjectDesign activitiesuk_UA
dc.subjectDesign competenceuk_UA
dc.subjectProfessional educationuk_UA
dc.subjectEngineer-teacheruk_UA
dc.titleThe scientific and practical aspects of interdisciplinary research in engineering pedagogyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
741-Artikeltext-2428-1-10-20191129.pdf351,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.