Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5578
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Григоров, О. В. | - |
dc.contributor.author | Окунь, А. О. | - |
dc.contributor.author | Лось, Є. О. | - |
dc.contributor.author | Grigorov, O. | - |
dc.contributor.author | Okun, A. | - |
dc.contributor.author | Los Ye. | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-22T09:47:50Z | - |
dc.date.available | 2017-11-22T09:47:50Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Григоров О. В. Білінійні керовані системи в задачі керування краном / О. В. Григоров, А. О. Окунь, Є. О. Лось // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 19. - С. 29-35. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5578 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається двомасова динамічна модель руху «візок – вантаж» для мостового крана із змінною довжиною підвісу. Поставлена задача щодо знаходження оптимального за часом керування краном, який перевозить вантажі з однієї початкової точки до кінцевої. Розглянуто два нових підходи щодо розв’язання такої задачі. У першому випадку, коли припускалося, що довжина підвісу змінюється за деяким наперед заданим законом, модель залишалася лінійною, однак система, котра описувала її рух, становилася системою із змінними коефіцієнтами. У другому випадку, коли припускалося, що довжиною підвісу можна керувати, модель набувала вигляду так званої біафінної системи. У випадку, коли довжина підвісу – заздалегідь відома кусково-лінійна функція, отримано розв’язання рівняння другого порядку із змінними коефіцієнтами, до якого зводилася система, котра описувала модель руху «візок – вантаж» для мостового крана. У розгляді відповідної біафінної системи не вдалося за допомогою використаних в роботі факторів показати факт керованості системи на всьому просторі. Для отримання позитивних результатів необхідно подальше дослідження біафінних та білінійних систем. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | біафінна система | - |
dc.subject | модель «візок–вантаж» | - |
dc.subject | коливання вантажу | - |
dc.subject | оптимальне керування | - |
dc.subject | білінійна система | - |
dc.subject | biaffine system | - |
dc.subject | “trolley-cargo” movement model | - |
dc.subject | cargo oscillations | - |
dc.subject | optimal control;bilinear system | - |
dc.title | БІЛІНІЙНІ КЕРОВАНІ СИСТЕМИ В ЗАДАЧІ КЕРУВАННЯ КРАНОМ | uk_UA |
dc.title.alternative | Bilinear control systems for a problem of optimal crane control | - |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Григоров О. В., Окунь А. О. Лось Є. О._2.pdf | 340,39 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.