Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5578
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГригоров, О. В.-
dc.contributor.authorОкунь, А. О.-
dc.contributor.authorЛось, Є. О.-
dc.contributor.authorGrigorov, O.-
dc.contributor.authorOkun, A.-
dc.contributor.authorLos Ye.-
dc.date.accessioned2017-11-22T09:47:50Z-
dc.date.available2017-11-22T09:47:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГригоров О. В. Білінійні керовані системи в задачі керування краном / О. В. Григоров, А. О. Окунь, Є. О. Лось // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 19. - С. 29-35.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5578-
dc.description.abstractУ статті розглядається двомасова динамічна модель руху «візок – вантаж» для мостового крана із змінною довжиною підвісу. Поставлена задача щодо знаходження оптимального за часом керування краном, який перевозить вантажі з однієї початкової точки до кінцевої. Розглянуто два нових підходи щодо розв’язання такої задачі. У першому випадку, коли припускалося, що довжина підвісу змінюється за деяким наперед заданим законом, модель залишалася лінійною, однак система, котра описувала її рух, становилася системою із змінними коефіцієнтами. У другому випадку, коли припускалося, що довжиною підвісу можна керувати, модель набувала вигляду так званої біафінної системи. У випадку, коли довжина підвісу – заздалегідь відома кусково-лінійна функція, отримано розв’язання рівняння другого порядку із змінними коефіцієнтами, до якого зводилася система, котра описувала модель руху «візок – вантаж» для мостового крана. У розгляді відповідної біафінної системи не вдалося за допомогою використаних в роботі факторів показати факт керованості системи на всьому просторі. Для отримання позитивних результатів необхідно подальше дослідження біафінних та білінійних систем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбіафінна система-
dc.subjectмодель «візок–вантаж»-
dc.subjectколивання вантажу-
dc.subjectоптимальне керування-
dc.subjectбілінійна система-
dc.subjectbiaffine system-
dc.subject“trolley-cargo” movement model-
dc.subjectcargo oscillations-
dc.subjectoptimal control;bilinear system-
dc.titleБІЛІНІЙНІ КЕРОВАНІ СИСТЕМИ В ЗАДАЧІ КЕРУВАННЯ КРАНОМuk_UA
dc.title.alternativeBilinear control systems for a problem of optimal crane control-
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Григоров О. В., Окунь А. О. Лось Є. О._2.pdf340,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.