Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5390
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ловейкін, В. С. | - |
dc.contributor.author | Ромасевич, Ю. О. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-04T10:52:40Z | - |
dc.date.available | 2017-04-04T10:52:40Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5390 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено вплив параметрів функції квазіоптимального керування та параметрів динамічної системи „кран-вантаж” на динамічні навантаження у елементах крана. Використано тримасову динамічну модель, яка дозволила визначити навантаження у металоконструкції крана при реалізації оптимального та квазіоптимального за швидкодією керування його рухом. Оцінка динаміки руху проведена за показником максимального значення зусилля у крановій металоконструкції. Встановлено, що зменшення максимального навантаження у металоконструкції відбувається під час другої зміни знака функції керування. Значний вплив на зменшення динамічних навантажень має тривалість переходу від максимального значення керування до нуля. На основі проведених досліджень визначено, що раціональне значення тривалості зміни зусилля від максимального значення до нуля знаходиться на рівні 0,1 секунд. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | кран | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.subject | динаміка | uk_UA |
dc.subject | керування | uk_UA |
dc.title | ЗНИЖЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ НАВАНТАЖЕНОСТІ ЕЛЕМЕНТІВ ВАНТАЖОПІДЙОМНОГО КРАНА ДЛЯ ОПТИМАЛЬНОГО ЗА ШВИДКОДІЄЮ КЕРУВАННЯ. Частина ІI | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 656,98 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.