Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоробко, Д. Р.-
dc.date.accessioned2016-09-19T10:47:39Z-
dc.date.available2016-09-19T10:47:39Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5181-
dc.description.abstractВпровадження в процес навчання новітніх інформаційно-комунікаційних засобів є невід’ємною складовою шляху підвищення ефективності освітніх програм, мінімізації затрати часу на вивчення теми та надання студенту можливостей опанування нового професійного «інструментарію». Саме на систему вищої освіти України покладається постійне забезпечення покращення організаційного навчально-виховного процесу підготовки освічених та висококваліфікованих спеціалістів різного напрямку підготовки. Але існує проблематика, яка пов’язана з постійним відставанням в опануванні майбутніми фахівцями новітніх технологій від динамізму глобальних змін у світі перетворень та новацій суспільного життя. Це супроводжується необхідністю преформації принципів організації системи освіти, використовуваних форм та методів навчально-виховного процесу, розробки авторських методик навчання та інноваційних комплексів з подальшим можливим впровадженням оновлених тактик та стратегій у майбутньому.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectновітні інформаційно-комунікаційні засобиen_US
dc.subjectефективність освітніх програмen_US
dc.subjectпрофесійний «інструментарій»en_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.subjectпідготовка інженерів-дизайнерівen_US
dc.titleЗАЛУЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАСОБІВ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ-ДИЗАЙНЕРІВen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korobko.docx12,56 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.