Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, К.В.-
dc.date.accessioned2016-07-01T08:33:17Z-
dc.date.available2016-07-01T08:33:17Z-
dc.date.issued2016-07-01-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5067-
dc.description.abstractСучасна ситуація на ринку праці вимагає використання нових технологій при підготовці випускників вищих навчальних закладів. Майбутній фахівець повинен швидко адаптуватись на ринку праці, постійно підвищувати рівень професійної компетентності. Тому на сучасному етапі розвитку вищої школи актуальною є проблема створення системи навчання, що повинна включати такі інноваційні технології, які б забезпечували відповідний рівень мобільності спеціаліста, зокрема майбутнього інженера-педагога, який здатний швидко оволодіти професійними компетентностями і за необхідності перекваліфікуватись. Це обґрунтовує доцільність упровадження тренінгу в навчальний процес вищих навчальних закладів при підготовці фахівців харчового профілю.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectтренінгuk_UK
dc.subjectсистема навчанняuk_UK
dc.subjectтренінг елемент системи навчанняuk_UK
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UK
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UK
dc.titleНАВЧАЛЬНИЙ ТРЕНІНГ НЕЗАМІННИЙ ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchenko.docx13,12 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.