Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолєснік, Д.В.-
dc.date.accessioned2016-07-01T08:07:16Z-
dc.date.available2016-07-01T08:07:16Z-
dc.date.issued2016-07-01-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5065-
dc.description.abstractГоловна мета української системи освіти полягає у формуванні покоління, здатного свідомо навчатися упродовж життя; створенні умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України, розвитку інноваційних цінностей у професійній діяльності фахівця. У наш час суспільство потребує ініціативних, креативних, підприємливих людей з високим рівнем професіоналізму. Цим обумовлена необхідність перебудови процесу навчання в цілому та кожної з його сторін зокрема. Особливу увагу слід приділити формуванню мотиваційної складової професійної підготовки, адже саме вона значною мірою впливає на якість результатів навчальної діяльності кожного студента. Таким чином, формування мотивації студентів на сучасному етапі є об’єктивною необхідністю, зумовленою складними процесами в суспільстві, відповідальністю суб’єктів навчально-виховного процесу за якість навчання.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectмотивація майбутніх інженерів-педагогівuk_UK
dc.subjectінноваційна технологіяuk_UK
dc.subjectформування навчальноїuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnik.docx13,06 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.