Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5048
Название: | ВПРОВАДЖЕННЯ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС |
Авторы: | Вем`ян, В.Г. |
Ключевые слова: | дуальна форма дуальна система професійна освіта дуальна форма навчання освтній процес |
Дата публикации: | 29-июн-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Дуальна форма професійної освіти - це освітній процес, що поєднує практичне навчання з частковою зайнятістю на виробництві та навчання в традиційному освітньому закладі. В даний час налічується кілька сотень професій, навчитись яким можна за дуальною системою освіти і список таких професій постійно поповнюється. Під час навчання студенти працюють на підприємстві і отримують за свою працю грошову винагороду, а після його закінчення - роботу, до якої добре підготовлені. Дуальна система забезпечує плавне входження в трудову діяльність, без неминучого для інших форм навчання стресу, викликаного браком інформації і слабкою практичною підготовкою. Для реалізації дуальної програми повинен бути Student Adviser (консультант або куратор). Його основна функція полягає у розробці, уточнені та корекції індивідуальної гнучкої програми навчання для кожного студента, з урахуванням його особистих можливостей і потреб у рамках умов, визначених специфікою навчального закладу. Протягом всього терміну навчання студент постійно працює з таким фахівцем-куратором . |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/5048 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vemyan.docx | 12,38 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.