Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5037
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шматков, Даніїл Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-22T20:19:55Z | - |
dc.date.available | 2016-06-22T20:19:55Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-22 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5037 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальній проблемі розробки нових та удосконаленню існуючих методів забезпечення відповідності засобів навчання одночасно дидактичним принципам, державним стандартам вищої освіти та повноті технічних галузей знань, що характеризуються великою інформаційною місткістю. Розглянуто основні аспекти теорії симпліфікації навчальних текстів в контексті застосування цього методу дидактичної редукції до технічних дисциплін. Виявлено головні етапи реалізації методу та проблеми, які їх супроводжують. | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2016;14 | - |
dc.subject | дидактична редукція | uk_UK |
dc.subject | симпліфікація | uk_UK |
dc.subject | засоби навчання | uk_UK |
dc.subject | технічні дисципліни | uk_UK |
dc.title | Проблеми реалізації методики симпліфікації навчальних текстів з технічних дисциплін | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Тези співробітників та викладачів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
збірник.pdf | 392,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.