Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШматков, Даніїл Ігорович-
dc.date.accessioned2016-06-22T20:19:55Z-
dc.date.available2016-06-22T20:19:55Z-
dc.date.issued2016-06-22-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5037-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі розробки нових та удосконаленню існуючих методів забезпечення відповідності засобів навчання одночасно дидактичним принципам, державним стандартам вищої освіти та повноті технічних галузей знань, що характеризуються великою інформаційною місткістю. Розглянуто основні аспекти теорії симпліфікації навчальних текстів в контексті застосування цього методу дидактичної редукції до технічних дисциплін. Виявлено головні етапи реалізації методу та проблеми, які їх супроводжують.uk_UK
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2016;14-
dc.subjectдидактична редукціяuk_UK
dc.subjectсимпліфікаціяuk_UK
dc.subjectзасоби навчанняuk_UK
dc.subjectтехнічні дисципліниuk_UK
dc.titleПроблеми реалізації методики симпліфікації навчальних текстів з технічних дисциплінuk_UK
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник.pdf392,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.