Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5035
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПятак, Н.М.-
dc.date.accessioned2016-06-22T11:17:08Z-
dc.date.available2016-06-22T11:17:08Z-
dc.date.issued2016-06-22-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5035-
dc.description.abstractВ умовах жорсткої конкурентності однією з вимог роботодавця до дизайнера, поряд з професійною освітою, є володіння такою професійною компетентністю як креативність. Дослідження у різних сферах психологічної науки дали змогу визначити креативність як складне, багатокомпонентне психологічне явище. Перспективною тенденцією сьогодні є пошук способів дослідження креативності як особливої психічної реальності, встановлення зв’язків між факторами, які впливають на креативність. На основіаналізулітератури (Д. Б. Богоявленська, О. В. Брушлинський,В. М. Дружинін, Є. П. Ільїн, В. О. Моляко, Я. О. Пономарьов, С. Л. Рубінштейн та ін.)виникло припущення, що креативність особистості буде проявлятися в різних сферах психічної діяльності і буде взаємопов'язана з типом мислення, рівнями і вербальної та невербальної креативності.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкреативністьuk_UK
dc.subjectкреативність студентів-дизайнерівuk_UK
dc.subjectдослідження креативностіuk_UK
dc.subjectспособи дослідженняuk_UK
dc.subjectкреативність особистостіuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ДИЗАЙНЕРІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pyatak.docx14,26 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.