Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПятак, Н.М.-
dc.date.accessioned2016-06-22T11:17:08Z-
dc.date.available2016-06-22T11:17:08Z-
dc.date.issued2016-06-22-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5035-
dc.description.abstractВ умовах жорсткої конкурентності однією з вимог роботодавця до дизайнера, поряд з професійною освітою, є володіння такою професійною компетентністю як креативність. Дослідження у різних сферах психологічної науки дали змогу визначити креативність як складне, багатокомпонентне психологічне явище. Перспективною тенденцією сьогодні є пошук способів дослідження креативності як особливої психічної реальності, встановлення зв’язків між факторами, які впливають на креативність. На основіаналізулітератури (Д. Б. Богоявленська, О. В. Брушлинський,В. М. Дружинін, Є. П. Ільїн, В. О. Моляко, Я. О. Пономарьов, С. Л. Рубінштейн та ін.)виникло припущення, що креативність особистості буде проявлятися в різних сферах психічної діяльності і буде взаємопов'язана з типом мислення, рівнями і вербальної та невербальної креативності.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкреативністьuk_UK
dc.subjectкреативність студентів-дизайнерівuk_UK
dc.subjectдослідження креативностіuk_UK
dc.subjectспособи дослідженняuk_UK
dc.subjectкреативність особистостіuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ДИЗАЙНЕРІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pyatak.docx14,26 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.