Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальська, В.С.-
dc.date.accessioned2016-06-16T06:57:00Z-
dc.date.available2016-06-16T06:57:00Z-
dc.date.issued2016-06-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5021-
dc.description.abstractРозвиток національної педагогічної науки характеризується пошуком фундаментальних підходів до побудови таких освітніх систем, які б відповідали викликам сучасності, забезпечували формування компетентних, ініціативних, творчих фахівців, створювали умови для розкриття реальних і потенційних можливостей й самореалізації особистості, здатної швидко адаптуватися до сучасного світу. Одним із таких підходів є фрактальний, реалізація якого у освітніх системах забезпечує масштабну інваріантність, розвиток, зміну і когерентність взаємодії всіх підсистем, що проявляють складну безперервну цілісність самої людини, яка удосконалюється, і всього людського співтовариства зокрема.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectфракталuk_UK
dc.subjectфрактальний підхідuk_UK
dc.subjectсучасні освітні системиuk_UK
dc.subjectсинергетичний фракталuk_UK
dc.subjectфрактальна педагогікаuk_UK
dc.titleФРАКТАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koalyskaya.docx13,22 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.