Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазарєв, Микола Іванович-
dc.contributor.authorШматков, Даніїл Ігорович-
dc.date.accessioned2016-06-06T16:34:57Z-
dc.date.available2016-06-06T16:34:57Z-
dc.date.issued2016-06-06-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4964-
dc.descriptionThe article proposes the development direction of teaching methods of nondestructive testing. From the field of artificial intelligence in education defined model of knowledge representation that can be used in the context of the discipline. Identified and developed criteria to determine the rational model of knowledge representation.uk_UK
dc.description.abstractУ статті пропонуються напрямки розробки методики навчання неруйнівного контролю. З галузі штучного інтелекту у навчанні визначені моделі подання знань, які можуть знайти використання в контексті даної дисципліни. Виділені та розроблені критерії, що дозволяють обрати раціональну модель подання знань.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.relation.ispartofseriesНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія: Збірник наукових праць;Випуск 35, 2011-
dc.subjectнеруйнівний контрольuk_UK
dc.subjectподання знаньuk_UK
dc.subjectкаузальні мережіuk_UK
dc.titleВизначення моделі подання знань предметної галузі дисципліни «Неруйнівний контроль»uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.