Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛунячек, В.Е.-
dc.date.accessioned2016-05-24T08:15:34Z-
dc.date.available2016-05-24T08:15:34Z-
dc.date.issued2016-05-24-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4882-
dc.description.abstractПроблема креативності людини є предметом дискусій протягом тривалого часу. Разом із тим, вона за визначенням А. Андрєєва, є однією з проблем, що мають суттєве практичне значення, бо безпосередньо пов’язані, як з майбутнім нашої цивілізації, так і з конкурентоспроможністю окремих країн і національних економік. Мова йде про управління креативним потенціалом конкретного суспільства, в тому числі і через регулювання освітніх технологій і, також, про розвиток підходів до освіти, що сприяють підвищенню «її креативного тонусу»uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкреативний потенціалuk_UK
dc.subjectуправління креативним потенціаломuk_UK
dc.subjectосвітні технологіїuk_UK
dc.subjectкреативность людиниuk_UK
dc.subjectкерівник освітиuk_UK
dc.titleКРЕАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КЕРІВНИКІВ ОСВІТИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lunyachek.docx12,98 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.