Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4813
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФідровська, Н. М.-
dc.contributor.authorКраснокутська, Т. Б.-
dc.contributor.authorЧернишенко, О. В.-
dc.date.accessioned2016-03-28T09:12:19Z-
dc.date.available2016-03-28T09:12:19Z-
dc.date.issued2016-03-28-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4813-
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання визначення коливань в підкранових балках мостових кранів, які з’являються при пересуванні мостових кранах з урахуванням діючого тиску, який виникає під підошвою рейки при опиранні рейки по всій довжині на масивний фундамент. Були визначені формули частоти коливань, швидкості і прискорення, які виникають в підкранових балках з урахуванням ушкодження кранового шляху і ходової частини мостового крану, що базуються на експериментальних дослідженнях виконаних на промислових зразках кранів. Оцінка цих величин та внесення необхідних корективів дозволить значно знизити навантаження в кінцевих балках при проектуванні нових об'єктів та продовжити термін експлуатації діючих. Отримане рішення залежить від геометричних і пружних параметрів рейки і модуля основи, а також від бази крана і геометричних розмірів підкранової балки.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкран мостовийuk_UK
dc.subjectбалка підкрановаuk_UK
dc.subjectколесо ходовеuk_UK
dc.subjectдинамічні навантаженняuk_UK
dc.subjectчастота коливаньuk_UK
dc.subjectрейка підкрановаuk_UK
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ КОЛИВАНЬ, ЯКІ ВИНИКАЮТЬ В ПІДКРАНОВИХ БАЛКАХ МОСТОВИХ КРАНІВ ПРИ ПЕРЕСУВАННІ ХОДОВИХ КОЛІСuk_UK
Располагается в коллекциях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фідровська Н. М., Краснокутська Т. Б., Чернишенко О. В..pdf333,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.