Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4810
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Подоляк, О. С. | - |
dc.contributor.author | Малініна, Ю. В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-28T08:46:23Z | - |
dc.date.available | 2016-03-28T08:46:23Z | - |
dc.date.issued | 2016-03-28 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4810 | - |
dc.description.abstract | Проведені дослідження зношуваності деталей двигуна внутрішнього згоряння при несталих режимах роботи з застосуванням методу планування експерименту, реалізація якого здійснювалась на програмованому стенді. Встановлення закономірностей зношуваності деталей двигунів здійснювалось за допомогою баготомірної функії, що включала в себе такі параметри, як ефективне навантаження, інтенсивність його зміни, кутова швидкість колінчастого валу, прискорення колінчастого валу і коефіцієнт динамічності. Для рішення багатомірної функції застосовувались числові і фізичні методи моделювання. Обробка результатів зносних випробувань показали, що інтенсивність зносу деталей двигунів при несталих навантажувальних режимах призводить до збільшення зносу в 2,8 рази. Також встановлено, що найбільший вплив на зношуваність оказує значення коефіцієнта динаміки. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | математична модель | uk_UK |
dc.subject | знос | uk_UK |
dc.subject | кривошипно-шатунний механізм | uk_UK |
dc.subject | режим роботи | uk_UK |
dc.subject | стенд | uk_UK |
dc.subject | двигун | uk_UK |
dc.title | ДОСЛІДЖЕННЯ ЗНОШУВАНОСТІ ДВИГУНІВ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ ПРИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ РЕЖИМАХ РОБОТИ | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Подоляк О. С., Малініна Ю. В..pdf | 546,79 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.