Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4810
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПодоляк, О. С.-
dc.contributor.authorМалініна, Ю. В.-
dc.date.accessioned2016-03-28T08:46:23Z-
dc.date.available2016-03-28T08:46:23Z-
dc.date.issued2016-03-28-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4810-
dc.description.abstractПроведені дослідження зношуваності деталей двигуна внутрішнього згоряння при несталих режимах роботи з застосуванням методу планування експерименту, реалізація якого здійснювалась на програмованому стенді. Встановлення закономірностей зношуваності деталей двигунів здійснювалось за допомогою баготомірної функії, що включала в себе такі параметри, як ефективне навантаження, інтенсивність його зміни, кутова швидкість колінчастого валу, прискорення колінчастого валу і коефіцієнт динамічності. Для рішення багатомірної функції застосовувались числові і фізичні методи моделювання. Обробка результатів зносних випробувань показали, що інтенсивність зносу деталей двигунів при несталих навантажувальних режимах призводить до збільшення зносу в 2,8 рази. Також встановлено, що найбільший вплив на зношуваність оказує значення коефіцієнта динаміки.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectматематична модельuk_UK
dc.subjectзносuk_UK
dc.subjectкривошипно-шатунний механізмuk_UK
dc.subjectрежим роботиuk_UK
dc.subjectстендuk_UK
dc.subjectдвигунuk_UK
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ЗНОШУВАНОСТІ ДВИГУНІВ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ ПРИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ РЕЖИМАХ РОБОТИuk_UK
Располагается в коллекциях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Подоляк О. С., Малініна Ю. В..pdf546,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.