Тези доповідей Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 233
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЩОДО УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ КАПІТАЛОМ КОМПАНІЙ В СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙКлименко, А.Б.
2023БЛОКЧЕЙН: НОВА ГАЛУЗЬ ЕКОНОМІКИКізілов, А.В.
2023СУЧАСНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИМИ РЕСУРСАМИ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВДронова, Д.С.
2023ФОРМУВАННЯ АНТИКРИЗОВОГО КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯДронова, Д.С.
2023ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ: СУЧАСНІ ЗАКОНОДАВЧІ ВИМОГИ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТГодунов, С.Д.
2023СЕНСОРНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГГодунов, С.Д.
2023DIGITAL-МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО ТЕНДЕНЦІЇ В УКРАЇНІ СТАНОМ НА 2023 РІКГіль, Б.С.
2023ІННОВАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІВеркуш, Д.М.
2023ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА РОЗВИТОК СУСПІЛЬСТВАБурикін, О.М.
2023ОСНОВНІ ТРЕНДИ МАРКЕТИНГУБрусєнцева, К.В.
2023ІННОВАЦІЇ В СФЕРІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУБотін, М.С.
2023СОЦІАЛЬНИЙ МЕДІА-МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА ІНТЕГРАЦІЇ ЛЮДЕЙБаскаков, Д.В.
2023МЕТАФОРА Й МЕТОНІМІЯ ЯК СПОСІБ ТЕРМІНОТВОРЕННЯЯрошенко, Я. С.
2023ОСОБЛИВОСТІ УСНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ФАХІВЦЯШвець, Д. Д.
2023ГЕНДЕР В ОСВІТІЧервона, Аліса
2023КОМПЛЕКС ГЕНДЕРНИХ ЗНАНЬ І НАВИЧОК ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ І ПЕДАГОГИНЬЩербак, С. С.
2023ДИСИДЕНТСЬКИЙ РУХ В УКРАЇНІСивеєва, Дар’я
2023ПРОЯВИ СЕКСИЗМУ Й АНДРОЦЕНТРИЗМУ В ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІРетинська, С.М.
2023ФОРМУВАННЯ Й ІНТЕРПРЕТАЦІЯ АЛЮЗІЇ ЯК ДЖЕРЕЛА ІМПЛІЦИТНОЇ ОЦІНКИ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУПополітов, Данило
2023ПЕРЛИНИ КУЛЬТУРИ АЗЕРЖАЙДЖАНУ. ТАЄМНИЦІ ДІВОЧОЇ ВЕЖІАнар, Мірзоєв
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 233