Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеращенко, І. О.-
dc.date.accessioned2015-06-16T12:22:02Z-
dc.date.available2015-06-16T12:22:02Z-
dc.date.issued2015-06-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4367-
dc.description.abstractСтратегічний потенціал підприємства – широка категорія, що розкриває не тільки граничні обсяги виробництва тієї чи іншої продукції при найбільш повному використанні матеріальних ресурсів і робочої сили. Це – і здатність підприємства аналізувати ситуацію, що знаходиться в зовнішнім середовищі, і здатність оцінювати кон’юнктуру на товарних ринках і ринках факторів виробництва. Нарешті, це – здатність підприємства адаптуватися до умов зовнішнього середовища, що змінюються, за рахунок постійного спостереження за зміною потреб і попиту на товари і послуги, висуванням і реалізацією конкурентоспроможних ідей, що щонайкраще задовольняють ці потреби і попит і пристосування виробничого апарату до найбільш ефективного виконання підприємством своєї функції.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectстратегічний потенціалuk_UK
dc.subjectпотенціал підприємстваuk_UK
dc.subjectаналіз ситуаціїuk_UK
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk_UK
dc.titleСТРАТЕГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Herashchenko1.docx12,61 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.