Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛовейкін , В.С., Ромасевич, Ю.О.-
dc.date.accessioned2015-05-07T12:25:28Z-
dc.date.available2015-05-07T12:25:28Z-
dc.date.issued2015-05-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4123-
dc.description.abstractУ першій частині статті було синтезовано оптимальне керування рухом кранового візка з вантажем при усуненні коливань останнього у момент зупинки візка. Однак процес синтезу керування проходив з припущенням, що обмеження на керування відсутні, що, у загальному випадку, не відображає реальні можливості приводу візка. Отже необхідно певним чином обмежити керуюче зусилля при цьому зберігши його основні властивості – властивість керування по фактичним фазовим координатам системи „візок-вантаж” та властивість усунення коливань вантажу до кінця зупинки візка.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкерування рухом,uk_UK
dc.subjectкранового візкаuk_UK
dc.subjectусунення коливаньuk_UK
dc.subjectмомент зупинки візкаuk_UK
dc.titleСИНТЕЗ ОПТИМАЛЬНОГО КЕРУВАННЯ РУХОМ КРАНОВОГО ВІЗКА. ЧАСТИНА ІІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.PDF11,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.