Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4123
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ловейкін , В.С., Ромасевич, Ю.О. | - |
dc.date.accessioned | 2015-05-07T12:25:28Z | - |
dc.date.available | 2015-05-07T12:25:28Z | - |
dc.date.issued | 2015-05-07 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4123 | - |
dc.description.abstract | У першій частині статті було синтезовано оптимальне керування рухом кранового візка з вантажем при усуненні коливань останнього у момент зупинки візка. Однак процес синтезу керування проходив з припущенням, що обмеження на керування відсутні, що, у загальному випадку, не відображає реальні можливості приводу візка. Отже необхідно певним чином обмежити керуюче зусилля при цьому зберігши його основні властивості – властивість керування по фактичним фазовим координатам системи „візок-вантаж” та властивість усунення коливань вантажу до кінця зупинки візка. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | керування рухом, | uk_UK |
dc.subject | кранового візка | uk_UK |
dc.subject | усунення коливань | uk_UK |
dc.subject | момент зупинки візка | uk_UK |
dc.title | СИНТЕЗ ОПТИМАЛЬНОГО КЕРУВАННЯ РУХОМ КРАНОВОГО ВІЗКА. ЧАСТИНА ІІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.PDF | 11,03 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.