Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4092
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІсьєміні, І. І.-
dc.contributor.authorФесенко, Г. І.-
dc.date.accessioned2015-03-03T06:37:45Z-
dc.date.available2015-03-03T06:37:45Z-
dc.date.issued2015-03-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4092-
dc.description.abstractВ результаті моделювання наїзду вантажопідіймального крана з пневмогідравлічними буферами на тупикові упори було визначено співвідношення гідравлічного та пневматичного опорів, що забезпечує найефективніше гальмування крана. Моделювання здійснювалось за допомогою двомасової динамічної розрахункової схеми та системи рівнянь, що описують наїзд крана на тупикові упори. При моделюванні застосовувались мостові крани різної маси та вантажопідйомності. Після аналізу результатів, отриманих в процесі моделювання, встановлено, що найефективніше гальмування відбувається, якщо співвідношення гідравлічного та пневматичного опорів на початку гальмування складає 40 % і 55 % відповідно. Це дозволяє збільшити точність розрахунків параметрів пневмогідравлічного буфера та підвищити його ефективність під час експлуатації.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпневмогідравлічний буферuk_UK
dc.subjectсила наїздуuk_UK
dc.subjectвантажопідіймальний кранuk_UK
dc.subjectрегламентоване уповільненняuk_UK
dc.subjectтупиковий упорuk_UK
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ ПАРАМЕТРІВ ПНЕВМОГЩРАВЛІЧНОГО БУФЕРА, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ БЕЗПЕЧНУ ЗУПИНКУ КРАНАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4.pdf2,59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.