Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубініна, О. М.-
dc.date.accessioned2015-02-19T06:14:21Z-
dc.date.available2015-02-19T06:14:21Z-
dc.date.issued2015-02-19-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4077-
dc.description.abstractУ статті викладено результати дослідження з розроблення моделі процесу формування математичної культури студентів за напрямом професійної підготовки Програмна інженерія ", комплексно застосовуючи аксіологічний, діяльнісний, знаннєвий, компетен- тнісний, культурологічний, синергетичний та об 'єктно орієнтований системний підходи з метою подальшої реалізації у навчально-виховному процесі. Виявлені універсальні дидактичні можливості акме-технології формування математичної культури майбутніх фахівців з програмної інженерії детермінуються як передовим педагогічним досвідом національної вищої школи, так і напрацюваннями з теорії і практики професійної підготовки відповідних фахівців в інших країнах.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectвища професійна освітаuk_UK
dc.subjectматематична культураuk_UK
dc.subjectпедагогічне моделюванняuk_UK
dc.subjectпрограмна інженеріяuk_UK
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ІНДУСТРІЇ ПРОГРАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dubinina.pdf732,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.