Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4075
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Беспарточна, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-19T06:07:49Z | - |
dc.date.available | 2015-02-19T06:07:49Z | - |
dc.date.issued | 2015-02-19 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4075 | - |
dc.description.abstract | У статті уточнено зміст національної рамки кваліфікацій, визначено роль кваліфікації освіти у зв'язку із впливом Болонської декларації і зміною підходів в освіті, визначено етапи формування національної системи кваліфікацій Російської Федерації. Проаналізовано та розкрито підходи до формування складників національної рамки кваліфікацій та розкрито основні дефініції. Вказано на необхідність аналізування методики формування національної системи кваліфікацій в Російській Федерації для успішного формування української національної системи кваліфікацій. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | вища освіта | uk_UK |
dc.subject | кваліфікація | uk_UK |
dc.subject | Національна система кваліфікацій | uk_UK |
dc.subject | Болонський процес | uk_UK |
dc.subject | європейські стандарти освіти | uk_UK |
dc.title | КВАЛІФІКАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У РОСІЙСЬКІЙ ФЕДЕРАЦІЇ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bespartochna.pdf | 407,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.