Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБеспарточна, О. І.-
dc.date.accessioned2015-02-19T06:07:49Z-
dc.date.available2015-02-19T06:07:49Z-
dc.date.issued2015-02-19-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4075-
dc.description.abstractУ статті уточнено зміст національної рамки кваліфікацій, визначено роль кваліфікації освіти у зв'язку із впливом Болонської декларації і зміною підходів в освіті, визначено етапи формування національної системи кваліфікацій Російської Федерації. Проаналізовано та розкрито підходи до формування складників національної рамки кваліфікацій та розкрито основні дефініції. Вказано на необхідність аналізування методики формування національної системи кваліфікацій в Російській Федерації для успішного формування української національної системи кваліфікацій.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectвища освітаuk_UK
dc.subjectкваліфікаціяuk_UK
dc.subjectНаціональна система кваліфікаційuk_UK
dc.subjectБолонський процесuk_UK
dc.subjectєвропейські стандарти освітиuk_UK
dc.titleКВАЛІФІКАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У РОСІЙСЬКІЙ ФЕДЕРАЦІЇuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bespartochna.pdf407,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.