Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, В. М.-
dc.date.accessioned2015-02-04T09:29:44Z-
dc.date.available2015-02-04T09:29:44Z-
dc.date.issued2015-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4021-
dc.description.abstractСтаття містить результати аналізу можливостей використання державою сис- теми ґрантової підтримки наукової активності професорсько-викладацького складу як елемента системи державного стимулювання розвитку якісного складника трудового по- тенціалу. Крім того, на підставі критичного переосмислення закордонного досвіду щодо функціонування мотиваційного механізму стимулювання трудової активності науково- педагогічних кадрів запропоновано напрями удосконалення механізмів державного управ- ління якістю кадрового потенціалу ВНЗ.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectдержавне управлінняuk_UK
dc.subjectґрантова підтримкаuk_UK
dc.subjectнауково-педагогічні ка- дриuk_UK
dc.subjectстимулювання професійного розвиткуuk_UK
dc.subjectкадрова політикаuk_UK
dc.titleДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОФЕСІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ: АНАЛІЗ СТАНУ ТА НАПРЯМИ СТИМУЛЮВАННЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moroz.pdf237,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.