Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГенькіна, М. А.-
dc.date.accessioned2015-02-04T08:54:01Z-
dc.date.available2015-02-04T08:54:01Z-
dc.date.issued2015-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4016-
dc.description.abstractПроблемою сьогодні стає нестача духовних якостей та брак духовних цінностей у студентів. Серед проблем можна назвати і таке явище, як небажання студентів чути слово “духовність”, розуміння якого неодмінно пов’язують із релігією. Але такі засоби, як бесіди, рольові ігри або дебати на семінарських заняттях, тренінги та методи вальдорф- ської педагогіки, дають хоча й невисокі, але цінні результати щодо підвищення самосвідо- мості та відповідальності студентів, їх активності, а в сукупності це веде до появи цін- ностей, розуміння добра, а значить, до духовності.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectдуховністьuk_UK
dc.subjectдуховні цінностіuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectсаморозвитокuk_UK
dc.subjectтайм- менеджментuk_UK
dc.titleШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ У СТУДЕНТІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Genkina.pdf236,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.