Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4015
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВасильєва, І. Г.-
dc.contributor.authorНаучитель, О. Д.-
dc.contributor.authorГулий, Ю. І.-
dc.date.accessioned2015-02-04T08:51:18Z-
dc.date.available2015-02-04T08:51:18Z-
dc.date.issued2015-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4015-
dc.description.abstractДослідження присвячено аналізу проблеми креативності студентів-економістів. У статті розглянуто питання про те, як показник креативності студента виявляється в його здатності до вирішення завдань творчого характеру, який характер взаємозв'язків між показниками вербальної і невербальної креативності студентів-економістів. Аналіз даних проводився з урахуванням такого чинника, як показник рівня креатив- ності. В цілому, результати проведеного дослідження дозволяють констатувати як тен- денції подібності, так і відмінності в успішності вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами, що мають різні показники рівня креативності.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкреативністьuk_UK
dc.subjectвербальна креативністьuk_UK
dc.subjectневербальна креативністьuk_UK
dc.subjectпоказник рівня креативностіuk_UK
dc.subjectзавдання творчого характеруuk_UK
dc.subjectособистість студента- економістаuk_UK
dc.subjectневербальна креативністьuk_UK
dc.subjectпоказник рівня креативностіuk_UK
dc.subjectзавдання творчого характеруuk_UK
dc.subjectособистість студента- економістаuk_UK
dc.titleУСПІШНІСТЬ ВИРІШЕННЯ ЗАВДАНЬ ТВОРЧОГО ХАРАКТЕРУ СТУДЕНТАМИ-ЕКОНОМІСТАМИ З РІЗНИМ РІВНЕМ КРЕАТИВНОСТІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vasuleva.....pdf236,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.