Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчук, В. М.-
dc.date.accessioned2015-02-04T08:38:24Z-
dc.date.available2015-02-04T08:38:24Z-
dc.date.issued2015-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4014-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема необхідності ґрунтовної художньо-графічної під- готовки майбутніх учителів технологій, оскільки до змісту їхньої професійної підготовки мистецький компонент не вводився, а виняткова увага надавалася забезпеченню її індустріа- льної, інженерної спрямованості. Вказано, що причини такого підходу полягали у технокра- тичному баченні суспільної ролі й суспільних функцій педагога-трудовика, згідно з яким він повинен бути насамперед виробничником з основами знань сучасної техніки. Досліджується історичний досвід використання мистецтва у розвитку педагогічної майстерності вчителя. Окреслюються нові підходи щодо фахової підготовки майбутнього вчителя технологій. По- дано результати експериментальної перевірки застосування засобів інформаційно- комунікаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя технологій пыд час науково- дослідної роботи.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectхудожньо-графічна підготовкаuk_UK
dc.subjectмистецтвоuk_UK
dc.subjectвчитель технологіїuk_UK
dc.subjectін- формаційно-комунікаційні технологіїuk_UK
dc.titleМИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bouchyk.pdf218,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.