Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКниш, А. Є.-
dc.date.accessioned2015-02-04T07:58:16Z-
dc.date.available2015-02-04T07:58:16Z-
dc.date.issued2015-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4009-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні підходи до визначення поняття готовності до про- фесійної діяльності. Проаналізовано специфіку та сутність поняття особистісної готов- ності до діяльності. Визначено основні структурні компоненти особистісної готовності до діяльності майбутнього фахівця. Подано результати дослідження структурних ком- понентів особистісної готовності до діяльності майбутніх психологів-тренерів різних на- вчальних курсів. Зроблено висновки щодо необхідності подальшого розвитку теми дослі- дження через розроблення спеціалізованої програми формування готовності до професій- ної діяльності майбутніх психологів-тренерів.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпсихолог-тренерuk_UK
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UK
dc.subjectпрофесій- на ідентичністьuk_UK
dc.titleСТРУКТУРА ОСОБИСТІСНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ-ТРЕНЕРІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Knysh.pdf444,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.