Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарьов, О. С.-
dc.contributor.authorPonomaryov, A.-
dc.date.accessioned2014-02-18T09:22:29Z-
dc.date.available2014-02-18T09:22:29Z-
dc.date.issued2014-02-18-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3170-
dc.description.abstractПоказано, что развитие имманентно любой сложной открытой системе, в том числе человеку и социуму. Индивидуальное и общественное развитие взаимообусловлены. Цели, характер и направления развития существенно зависят от интеллектуального потенциала со- циума и его использования. Подчеркнуто, что из этого должны исходить и задачи системы образования. It is shown, that development is inherent to any difficult open system, in that count to the man and society. Development individual and public are mutually conditioned. Aims, character and directions of development, rely on intellectual potential of society and its use substantially. It is underlined, that the tasks of education are determined by this these.uk_UK
dc.titleІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ЧИННИКИ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУuk_UK
dc.title.alternativeINTELLECTUAL FACTORS OF PUBLIC DEVELOPMENTuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponom.pdf205,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.