Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарамушка, Л. М.-
dc.contributor.authorКанівець, Т. М.-
dc.date.accessioned2014-02-18T09:03:03Z-
dc.date.available2014-02-18T09:03:03Z-
dc.date.issued2014-02-18-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3159-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст когнітивного компонента психологічної готовності студентів вищих навчальних закладів до здійснення майбутньої професійної кар’єри. Проаналізовано основні складники когнітивного компонента, що входять до такого виду психологічної готовності. Розкрито взаємозв’язок між рівнем розвитку когніти- вного компонента психологічної готовності студентів вищих навчальних закладів та організаційно-професійними й соціально-демографічними чинниками.uk_UK
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectпсихологічна готовність студентів до здійснення майбутньої професійної кар’єри, когнітивний компонент психологічної готовностіuk_UK
dc.subjectорганізаційно-професійні чинникиuk_UK
dc.subjectсоціально-демографічні чинникиuk_UK
dc.titleКОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ: РІВЕНЬ ТА ЧИННИКИ РОЗВИТКУuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karam.pdf288,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.