Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3159
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карамушка, Л. М. | - |
dc.contributor.author | Канівець, Т. М. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-18T09:03:03Z | - |
dc.date.available | 2014-02-18T09:03:03Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-18 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3159 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито зміст когнітивного компонента психологічної готовності студентів вищих навчальних закладів до здійснення майбутньої професійної кар’єри. Проаналізовано основні складники когнітивного компонента, що входять до такого виду психологічної готовності. Розкрито взаємозв’язок між рівнем розвитку когніти- вного компонента психологічної готовності студентів вищих навчальних закладів та організаційно-професійними й соціально-демографічними чинниками. | uk_UK |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UK |
dc.subject | студенти | uk_UK |
dc.subject | психологічна готовність студентів до здійснення майбутньої професійної кар’єри, когнітивний компонент психологічної готовності | uk_UK |
dc.subject | організаційно-професійні чинники | uk_UK |
dc.subject | соціально-демографічні чинники | uk_UK |
dc.title | КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ: РІВЕНЬ ТА ЧИННИКИ РОЗВИТКУ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Karam.pdf | 288,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.