Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3148
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордієнко-Митрофанова, І. В.-
dc.date.accessioned2014-02-17T14:25:58Z-
dc.date.available2014-02-17T14:25:58Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3148-
dc.description.abstractСтаття присвячена характеристиці ігротехнічних умінь, що відображають дія- льнісну спрямованість ігротехнічної компетентності вчителя молодшої й середньої школи, який активно використовує у своїй педагогічній практиці дидактичні ігри, зок- рема ігри-маніпулятиви. В даній роботі розглянуто певні групи ігротехнічних умінь: організаторські, рефлексивно-перцептивні й спеціальні ігротехнічні вміння.uk_UK
dc.subjectдидактичні ігриuk_UK
dc.subjectігри-маніпулятивиuk_UK
dc.subjectігротехнічна компетентністьuk_UK
dc.subjectігротехнічні вмінняuk_UK
dc.titleІГРОТЕХНІЧНІ ВМІННЯ: ЗМІСТ І ХАРАКТЕРИСТИКАuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gordi.pdf265,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.