Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3148
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гордієнко-Митрофанова, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-17T14:25:58Z | - |
dc.date.available | 2014-02-17T14:25:58Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-17 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3148 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена характеристиці ігротехнічних умінь, що відображають дія- льнісну спрямованість ігротехнічної компетентності вчителя молодшої й середньої школи, який активно використовує у своїй педагогічній практиці дидактичні ігри, зок- рема ігри-маніпулятиви. В даній роботі розглянуто певні групи ігротехнічних умінь: організаторські, рефлексивно-перцептивні й спеціальні ігротехнічні вміння. | uk_UK |
dc.subject | дидактичні ігри | uk_UK |
dc.subject | ігри-маніпулятиви | uk_UK |
dc.subject | ігротехнічна компетентність | uk_UK |
dc.subject | ігротехнічні вміння | uk_UK |
dc.title | ІГРОТЕХНІЧНІ ВМІННЯ: ЗМІСТ І ХАРАКТЕРИСТИКА | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gordi.pdf | 265,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.