Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, Т. Є.-
dc.contributor.authorGoncharenko, T.-
dc.date.accessioned2014-02-17T14:24:51Z-
dc.date.available2014-02-17T14:24:51Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3146-
dc.description.abstractРассматриваются проблемы мотивирующих факторов при изучении английского язы- ка профессионального общения. Предлагается подход, который позволит поддерживать уро- вень знаний студентов по дисциплине “Английский язык профессионального общения” на должном уровне. The paper deals with the factors of motivation while studying English for Specific Purposes (ESP). A new approach of maintaining students’ knowledge on ESP at а proper level is shown.uk_UK
dc.titleМОТИВАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК СОЦІАЛЬНА ФУНКЦІЯ ОСВІТИuk_UK
dc.title.alternativeMOTIVATION AT STUDYING FOREIGN LANGUAGES AS EDUCATION SOCIAL FUNCTIONuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gonch.pdf253,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.