Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДольська, О. О.-
dc.contributor.authorDolska, O. O.-
dc.date.accessioned2014-02-17T13:45:32Z-
dc.date.available2014-02-17T13:45:32Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3136-
dc.description.abstractВ статье предлагается анализ рациональности, которая на протяжении развития фило- софии рассматривалась неоднозначно. Ее определение невозможно дать без учета ее транс- формации. Автор утверждает, что есть разные формы рациональности. Одной из интересных и актуальных для современности является такая ее форма, как рациональность образования. The analysis of rationality which during development of philosophy was examined ambi- guously is offered in the article. It is impossible to give its determination without taking into ac- count its transformation. An author asserts that different forms of rationality are. Of interesting and actual for contemporaneity such its form is one, as rationality of education.uk_UK
dc.titleКОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ РАЦІОНАЛЬНОСТІ: ПЛЮРАЛІЗМ СВІТОГЛЯДНИХ ПРОПОЗИЦІЙuk_UK
dc.title.alternativeCONCEPTUALIZATION OF RATIONALITY: PLURALISM OF WORLD VIEW SUGGESTIONSuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dols.pdf225,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.