Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРомановська, О. О.-
dc.contributor.authorЯворський, П. Р.-
dc.contributor.authorRomanovska, E.-
dc.contributor.authorYavorskiy, P.-
dc.date.accessioned2014-02-17T10:30:17Z-
dc.date.available2014-02-17T10:30:17Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3115-
dc.description.abstractВ статье рассматриваются теоретические основы академической проблемной лекции при преподавании экономических дисциплин, анализируются факторы, тормо- зящие распространение проблемного обучения в высших учебных заведениях. The article discusses the theoretical basis of academic problem lectures in teaching economic disciplines, analyzes the factors that hinder the spread of problem-based learning in higher education.uk_UK
dc.subjectпроблемная лекцияuk_UK
dc.subjectпроблемная ситуацияuk_UK
dc.subjectпроблемные вопросыuk_UK
dc.subjectproblem lectureuk_UK
dc.subjectproblem situationuk_UK
dc.subjectthe problematic issuesuk_UK
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОБЛЕМНОЇ ЛЕКЦІЇ ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІНuk_UK
dc.title.alternativeAPPLICATION OF METHOD OF PROBLEM LECTURE FOR TEACHING OF ECONOMIC DISCIPLINESuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rom.pdf255,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.