Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарьов, О. С.-
dc.contributor.authorPonomaryov, A.-
dc.date.accessioned2014-02-17T10:19:24Z-
dc.date.available2014-02-17T10:19:24Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3111-
dc.description.abstractПоказана роль философии общения как фактора формирования и развития педа- гогической культуры. Раскрыты возможности диалогического общения в повышении эффективности обучения, в профессиональном и личностном развитии студентов. Обоснована необходимость усиления их духовно-культурного воспитания в системе формирования новой национальной элиты. The role of philosophy of intercourse as a factor of forming and development of peda- gogical culture is shown. Possibilities of dialogic intercourse in the increase of efficiency of education are exposed, in development of students professional and personality. The necessity of strengthening of their spiritual-cultural education in the system of forming of a new national elite is grounded.uk_UK
dc.titleФІЛОСОФІЯ СПІЛКУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИuk_UK
dc.title.alternativePHILOSOPHY OF INTERCOURSE IN CONTEXT OF PEDAGOGICAL CULTUREuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponom.pdf205,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.