Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідбуцька, Н. В.-
dc.contributor.authorКурявська, О. М.-
dc.date.accessioned2014-02-17T10:14:03Z-
dc.date.available2014-02-17T10:14:03Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3108-
dc.description.abstractВ статье последовательно раскрывается проблема внутренней мотивации к обучению, ее значение в педагогической психологии и особенности в студенческом возрасте. В процессе экспериментального исследования определены психологические детерминанты внутренней мотивации к обучению у студентов технических специальностей, среди которых: ориентация в деятельности на материальные блага, самоутверждение, творческая интериоризация. In the article consistently reveals the problem of the inner motivation for learning, it is importance in educational psychology and special features of the student's age. In the process of the pilot study identified the psychological determinants of internal motivation for learning the students of technical specialities, among which: orientation of the activity on material goods, self-assertion, creative interiorization.uk_UK
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ВНУТРІШНЬОЇ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ У СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙuk_UK
dc.title.alternativePSYCHOLOGICAL DETERMINANTS OF INTERNAL MOTIVATION FOR LEARNING THE STUDENTS OF TECHNICAL SPECIALTIESuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Podb.pdf651,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.