Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3089
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобец, В. Н.-
dc.contributor.authorKobets, V.-
dc.date.accessioned2014-02-17T09:19:02Z-
dc.date.available2014-02-17T09:19:02Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3089-
dc.description.abstractУ статті викладено зміст соціально-когнітивної теорії самоефективності й розглянута можливість використання її основних положень при формуванні самоефективності студентів- менеджерів у процесі навчання у ВНЗ. In article the content of the self-efficacy theory as a part of social cognitive theory is stated, and possibility of its guidelines using is considered at formation of students-managers self-efficacy in the course of training in high school.uk_UK
dc.titleКОНЦЕПЦИЯ САМОЭФФЕКТИВНОСТИ И ЕЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ В ПРОЦЕССЕ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ МЕНЕДЖЕРОВuk_UK
dc.title.alternativeTHE CONCEPT OF SELF-EFFICACY AND ITS USING IN PREPARATION OF THE FUTURE MANAGERSuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kobet.pdf241,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.