Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3078
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дольська, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-17T08:47:38Z | - |
dc.date.available | 2014-02-17T08:47:38Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-17 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3078 | - |
dc.description.abstract | В статье обсуждается эпистемологический аспект трансдисциплинарного подхода. Выдвигается тезис о том, что его основой является методологическая рациональность в образовании. Она активизирует рефлексию современного преподавателя на интеграционную ориентированность современных знаний и трансдисциплинарный характер преподавания. | uk_UK |
dc.subject | трансдисциплинарность | uk_UK |
dc.subject | методологическая рациональность | uk_UK |
dc.subject | интегративность | uk_UK |
dc.subject | современное образование | uk_UK |
dc.title | ЕПІСТЕМОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dolsk.pdf | 188,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.