Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДольська, О. О.-
dc.date.accessioned2014-02-17T08:47:38Z-
dc.date.available2014-02-17T08:47:38Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3078-
dc.description.abstractВ статье обсуждается эпистемологический аспект трансдисциплинарного подхода. Выдвигается тезис о том, что его основой является методологическая рациональность в образовании. Она активизирует рефлексию современного преподавателя на интеграционную ориентированность современных знаний и трансдисциплинарный характер преподавания.uk_UK
dc.subjectтрансдисциплинарностьuk_UK
dc.subjectметодологическая рациональностьuk_UK
dc.subjectинтегративностьuk_UK
dc.subjectсовременное образованиеuk_UK
dc.titleЕПІСТЕМОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolsk.pdf188,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.