Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарьов, О. С.-
dc.date.accessioned2014-02-17T08:10:54Z-
dc.date.available2014-02-17T08:10:54Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3071-
dc.description.abstractПослідовно розвивається діяльнісний підхід до розуміння сутності, змісту і ролі поняття педагогічної культури. Характеризується її специфічний статус своєрідної педагогічної категорії. Розглядається зв’язок з іншими категоріями в їх системній ці- лісності.uk_UK
dc.subjectкультура професійної діяльностіuk_UK
dc.subjectпедагогічна культураuk_UK
dc.subjectвикладач вищої школиuk_UK
dc.subjectпрофесійне та особистісне самовдосконаленняuk_UK
dc.subjectкультура педагогічної діїuk_UK
dc.titleКУЛЬТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ КАТЕГОРІЙ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponom.pdf236,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.