Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3067
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ворожбіт, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-17T07:58:06Z | - |
dc.date.available | 2014-02-17T07:58:06Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-17 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3067 | - |
dc.description.abstract | В статье проведен анализ содержания сложной лексической конструкции духов- но-нравственного воспитания, согласования лексем “духовное”, “духовность”, “нравст- венное”, “нравственность”. Раскрыто структуру предмета и функций духовно- нравственного воспитания школьников согласно таким подходам: материалистический, идеалистический, симбиотический. | uk_UK |
dc.subject | духовность | uk_UK |
dc.subject | нравственность | uk_UK |
dc.subject | воспитание | uk_UK |
dc.subject | школа | uk_UK |
dc.subject | образование | uk_UK |
dc.title | КАТЕГОРІЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В ІСТОРІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Voro.pdf | 236,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.