Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаполова, В. В.-
dc.date.accessioned2014-02-14T14:25:05Z-
dc.date.available2014-02-14T14:25:05Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3062-
dc.description.abstractРассмотрена роль корпоративной культуры для высшего учебного заведения, его имиджа, для формирования будущего менеджера, который способен конкурировать на рынке труда. Уточнена сущность понятия “корпоративная культура”, раскрыты функции и компоненты корпоративной культуры для студенческой социокультурной среды и высшего технического учебного заведения.uk_UK
dc.titleРОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ПІДВИЩЕННІ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕНЕДЖЕРІВ ВИЩОГО ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shap.pdf217,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.