Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМикитюк, С. О.-
dc.date.accessioned2014-02-14T14:14:34Z-
dc.date.available2014-02-14T14:14:34Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3055-
dc.description.abstractВ статье раскрыто значение ресурсного подхода в подготовке будущих учителей к инновационной деятельности. Изложены главные идеи ресурсного подхода. Указано, что ресурсный подход изменяет стратегию управления образовательным заведением, способствует согласованию содержания подготовки будущих учителей с современны- ми требованиями общества, оптимизирует средства, формы и методы профессиональной подготовки.uk_UK
dc.subjectресурсный подходuk_UK
dc.subjectинновацияuk_UK
dc.subjectучительuk_UK
dc.subjectличностьuk_UK
dc.titleРЕСУРСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykyt.pdf199,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.