Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3052
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михайличенко, В. Є. | - |
dc.contributor.author | Грень, Л. М. | - |
dc.contributor.author | Полянська, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-14T14:08:12Z | - |
dc.date.available | 2014-02-14T14:08:12Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3052 | - |
dc.description.abstract | В статье рассмотрена динамика познавательной мотивации студентов в процессе обучения и ее трансформация в профессиональную. Показано, что осознание цели усиливает мотивацию студентов, повышает их активность, увеличивает вероятность ее достижения. | uk_UK |
dc.title | ДИНАМІКА МОТИВАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І ЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ У ЦЬОМУ ПРОЦЕСІ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mihaj.pdf | 209,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.