Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайличенко, В. Є.-
dc.contributor.authorГрень, Л. М.-
dc.contributor.authorПолянська, В. В.-
dc.date.accessioned2014-02-14T14:08:12Z-
dc.date.available2014-02-14T14:08:12Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3052-
dc.description.abstractВ статье рассмотрена динамика познавательной мотивации студентов в процессе обучения и ее трансформация в профессиональную. Показано, что осознание цели усиливает мотивацию студентов, повышает их активность, увеличивает вероятность ее достижения.uk_UK
dc.titleДИНАМІКА МОТИВАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І ЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ У ЦЬОМУ ПРОЦЕСІuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mihaj.pdf209,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.