Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуревич, Р. С.-
dc.date.accessioned2014-02-14T13:45:50Z-
dc.date.available2014-02-14T13:45:50Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3042-
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема градации уровней профессиональной компетентности и способов их оценки. Приводится анализ зарубежного и отечественного опыта. Представлен авторский подход к определению уровней профессиональной компетентности и критериев их сформированности. Обосновывается диагностический инструментарий, касающийся каждого уровня.uk_UK
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk_UK
dc.subjectперсоналuk_UK
dc.subjectуровниuk_UK
dc.subjectкритерии оценкиuk_UK
dc.subjectдиагностический инструментарийuk_UK
dc.titleЯК ВИЗНАЧИТИ РІВЕНЬ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ?uk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gurev.pdf231,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.