Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3021
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дольська, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-14T12:18:00Z | - |
dc.date.available | 2014-02-14T12:18:00Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3021 | - |
dc.description.abstract | Автор рассматривает ситуацию учебной формы, в которой складываются основы для формирования новой техники мышления. Рассуждения разворачиваются на стыке философии, психологии, педагогики, социологии. Пространство образования рассматривается как такое, в котором происходит столкновение разных смыслов при конструировании понятий, что подводит человека к новому взгляду на мир. В центре внимания автора ситуация события лекции, семинара и такие механизмы мышления, как воображение, интерпретация, игра с аналогией. | uk_UK |
dc.subject | мышление | uk_UK |
dc.subject | рациональность | uk_UK |
dc.subject | пространство образования | uk_UK |
dc.subject | учебная форма | uk_UK |
dc.subject | воображение | uk_UK |
dc.subject | импровизация | uk_UK |
dc.subject | игра с аналогией | uk_UK |
dc.subject | паралогия | uk_UK |
dc.subject | значение | uk_UK |
dc.subject | смысл | uk_UK |
dc.title | МЕХАНІЗМИ НЕЛІНІЙНОЇ ТЕХНІКИ МИСЛЕННЯ В ПРОСТОРІ ОСВІТИ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dols.pdf | 207,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.