Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3014
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лях, Б. Г. | - |
dc.contributor.author | Сичов, Ю. І. | - |
dc.contributor.author | Кучеренко, С. М. | - |
dc.contributor.author | Литвиненко, І. І. | - |
dc.contributor.author | Тошинський, В. І. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-14T11:41:33Z | - |
dc.date.available | 2014-02-14T11:41:33Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3014 | - |
dc.description.abstract | В статье представлен обзор этапов развития личности в процессе учебы, которые определяют его социальное благополучие и психологическое здоровье, роль педагога в этом процессе. Проанализированы способы накопления знаний. Показана роль позитивного психологического настроения ученика в повышении качества учебного процесса при совместной работе преподавателя и студента. | uk_UK |
dc.title | ПРО ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ДИСКОМФОРТУ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ljah8.pdf | 255,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.