Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛях, Б. Г.-
dc.contributor.authorСичов, Ю. І.-
dc.contributor.authorКучеренко, С. М.-
dc.contributor.authorЛитвиненко, І. І.-
dc.contributor.authorТошинський, В. І.-
dc.date.accessioned2014-02-14T11:41:33Z-
dc.date.available2014-02-14T11:41:33Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3014-
dc.description.abstractВ статье представлен обзор этапов развития личности в процессе учебы, которые определяют его социальное благополучие и психологическое здоровье, роль педагога в этом процессе. Проанализированы способы накопления знаний. Показана роль позитивного психологического настроения ученика в повышении качества учебного процесса при совместной работе преподавателя и студента.uk_UK
dc.titleПРО ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ДИСКОМФОРТУ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ljah8.pdf255,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.