Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАшеров, А. Т.-
dc.contributor.authorГорбатюк, Л. В.-
dc.contributor.authorСамойлова, Е. В.-
dc.date.accessioned2014-02-14T11:32:30Z-
dc.date.available2014-02-14T11:32:30Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3009-
dc.description.abstractУ статті порівнюються можливості освітньо-кваліфікаційної характеристики випускника і професіограм як джерел вимог для формування змісту навчального матеріалу дисциплін, що модернізуються, або нових дисциплін. Дається обґрунтування цілям, структурі, змісту і методам розробки тих професіограм, які орієнтовані на навчання.uk_UK
dc.titleПРОФЕССИОГРАФИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СПЕЦИАЛИСТА КАК ИСТОЧНИК ФОРМИРОВАНИЯ УЧЕБНОГО МАТЕРИАЛАuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Asherov6.pdf356,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.