Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3009
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашеров, А. Т. | - |
dc.contributor.author | Горбатюк, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Самойлова, Е. В. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-14T11:32:30Z | - |
dc.date.available | 2014-02-14T11:32:30Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3009 | - |
dc.description.abstract | У статті порівнюються можливості освітньо-кваліфікаційної характеристики випускника і професіограм як джерел вимог для формування змісту навчального матеріалу дисциплін, що модернізуються, або нових дисциплін. Дається обґрунтування цілям, структурі, змісту і методам розробки тих професіограм, які орієнтовані на навчання. | uk_UK |
dc.title | ПРОФЕССИОГРАФИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СПЕЦИАЛИСТА КАК ИСТОЧНИК ФОРМИРОВАНИЯ УЧЕБНОГО МАТЕРИАЛА | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Asherov6.pdf | 356,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.