Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3006
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Г. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-14T11:17:24Z | - |
dc.date.available | 2014-02-14T11:17:24Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3006 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується творча спадщина видатного українського письменника і вченого І. Я. Франка в аспекті добро- і анти-добро-дії учителя. Особлива увага приділяється формам вияву добро-дії особистості учителя: психологічній підтримці дітей на уроках, яким важко висловити свою думку; організації додаткових занять, консультацій з тими, хто відстає від навчання; запобігання злу; прищеплення любові до праці тощо. | uk_UK |
dc.subject | учитель | uk_UK |
dc.subject | добро-дія | uk_UK |
dc.subject | позанавчальна діяльність | uk_UK |
dc.subject | спадщина Івана Франка | uk_UK |
dc.title | ДОБРО-Й АНТИ-ДОБРО-ДІЯ УЧИТЕЛЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ ІВАНА ФРАНКА | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vas.pdf | 253,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.